Sunday, March 04, 2007

Karıncalanma . . .

Son 6-7 ay ne oldu? Cidden hatırlamıyorum. Şu ÖSS denen lanet illet, içimdeki bütün heyecanı, dünyadan aldığım bütün zevkleri tüketti sanki. Artık hiçbir şey için heyecanlanmıyor, eskiden yaparken çocuk gibi zevk aldığım şeylere bile yan gözle bakıyorum. Hani sevdiğiniz bir şeyi yaparken bir an çevreyi algılayışınız değişir; içinizde bir şevk alevlenir, ona sıkı sıkıya sarılırsınız. Bunu duymayalı o kadar uzun oldu ki . . . Her şeyi zaruretten ve çevremden beklendiği için yapıyorum gibi, kendim olduğum veya istediğim için değil.



Kesin olan şu ki, artık yaşamımdan zevk aldığım şeyler cıvıl cıvıl gökküşağı renklerinden puslu bir griye dönmekte. Duygusal bir uyuşma . . . Umarım bu daha fazla sürmez.


Bir şeylerin değişmesi gerekiyor, ya ben ya da dışarısı.

1 comment:

Anonymous said...

o gökkuşağı gibi gözüken şeylere ara ver,kendini başka bir şeyle meşgul et belli bir süre sonra tekrar gökkuşağına dön,bakmışın ki özlem renkleri geri getirmiş hayatına;)
Zımbılik(uğur)